Kurtarıcı Kırtasiye Aktiviteleri-1 (resim kazıma)

Biliyorsunuz ki kızımla elimden geldiğince her gün bir aktivite yapmaya özen gösteriyorum. (Güzel havalarda parka gitmek yada gezinti yapmakta benim için aktivite sayılır aslında.)
Devamlı etkinlik bulmak çok zor, bu konuda tıkandığım zamanlarda da imdadıma yetişenler dergiler ve kurtarıcı kırtasiye aktiviteleri oluyor:)
Size yardımcı olması açısından bu başlık altında keşfettiğim bir çok hazır etkinliği paylaşacağım, umarım yararlı olur :)

Karton üzerine yapılmış renkli resmi, siyah boyadan kurtararak ortaya çıkarmak.
İçinden çıkan çubukla yavaş yavaş siyah boyayı kazıyorsunuz, kazıdıkça ortaya daha da renkli bir görüntü çıkıyor.







 Bu da resmimizin bitmiş hali.





Beni Takip Edin
 © by siyahanne

Yorumlar

  1. Hem eğlenceli hem kolay çocuklar artık daha şanslı galiba^^ Hep eğlenceli günleriniz olsun o zaman!

    YanıtlaSil
  2. Bende bayildim kizimla yapalim hemen 😍😍

    YanıtlaSil
  3. Bu çok keyifli bir aktiviteye benziyor. Oğluma alırken kendime de alasım gelir bunu :) Zaten Cihangir ile birlikte tekrar çocukluğuma döndüğümü hissediyorum. Çocukluğuma dönmek için pekte çaba harcadığımı söyleyemem :)) Zaten çocuk ruhlu bir kadınım ben :) Bu kırtasiye aktivitesine bayıldım. Hep keyifli, eğlenceli günleriniz olmasını dilerim. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, benimde bazı oyuncakları kızım üzerinden kendim için almışlığım var 😊 yine bir ortak noktamız çıktı :) Tüm annelere çocuklarıyla beraber eğlenceli günler dileriz.
      Benden de Sevgiler...

      Sil
  4. çocuklar için keyifli. Biz de kızlar küçükken farklı boyama etkinlikleri yapardık. Aklıma geldi.

    YanıtlaSil
  5. Şimdilerde çocuklar için o kadar çok etkinlik seçeneği var ki. Hem eğlenip hem öğreniyorlar...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kızım Az Kalsın Zehir İçiyordu

Sürpriz Yumurtadan Müzik Aleti yapımı

Çocuklar İçin 'Ev Yapımı Limonata' Tarifi