Karlar Ülkesi Konseptli Doğum Günü Partimiz


Kızım Karlar Ülkesi filmini ve özellikle Elsa yı çok sevdiği için onun fazlasıyla mutlu olduğu bu konsept ile doğum gününü yaptık. Tüm sevdiklerim geldi :)
Siz de eğer Karlar Ülkesi konsepti düşünüyorsanız fikir olması açısından resimlerimizi paylaşıyorum.



Doğum Günü Kızı :)




Doğum günü için yer tuttuk. Onca kalabalığı anca sığdırdık :)


Pastamız.


Tuttuğumuz mekanın oyun alanı olması da çocuklar için iyi oldu.


Nil'in üzerindeki badiyi kendi ellerimle gümüş rengi kar tanesi şeklinde boyadım.





Masamızın düzeni bu şekildeydi.


Misafirlerimize dağıtılan kar taneli kurabiyeler.


Arka fon.



Çocuk misafirlerimize de içinde oyuncak ve şekerlemeler bulunan bu paketleri dağıttık.


Pastamız ve kurabiyeler Nilya Butik Pasta sahibesi yengem tarafından yapıldı, ona ayrıca teşekkür ediyorum :)


Beni Takip Edin
 © by siyahanne

Yorumlar

  1. Doğum günün kutlu olsun Zehra <3
    Çok şirin olmuş doğum günü kızı :)) her şey harika görünüyor :) özellikle badisi çok hoş olmuş, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. şimdi gördümmmm nice mutlu yaşları olsun inşallah küçük elsa hepsi bunların ya Ela da çok seviyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz:) Bizim minik prenslerimiz onlar. Yalnız ne Elsa mış... Bazen Elsa yı benden daha çok sevdiğini düşünüyorum:D

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kızım Az Kalsın Zehir İçiyordu

Sürpriz Yumurtadan Müzik Aleti yapımı

Çocuklar İçin 'Ev Yapımı Limonata' Tarifi